Wednesday, September 19, 2007

Sevmek, sevmeyi severim..Birseylere baglanmayi, cok sevip sonra ozlemeyi severim.
Istanbulu cok severim..Denizini, adasini, camilerini, Bakirkoyu, Ortakoyu, Kapalicarsiyi, tasini topragini...
Gezmeyi cook severim..Biryerlere gitmeyi,kesfetmeyi yeni yerler tanimayi..
Alisverise bayilirim.Cocuk kiyafetlerine saatlerce takilirim, saat nasil gecmis hic anlamam bile...
Renkleri severim.Turuncuya,kirmiziya hastayim..
Birisinin yaptigim yemegi cok begenmesini,tarifini istemesini severim..
Bilgisayarla zaman gecirmeyi severim..
Bahari cok ama cok severim.Subatta kalbim hizlanmaya baslar...Baharla birlikte kipir kipir olurum..
Incik boncukla ugrasmayi severim.Takilarimi tek tek asar duzenlerim..
Fotograf cekmeyi severim.Ozellikle Nailemremin resimlerini milyonlarca kez...
Ailemle vakit gecirmeyi severim.Tatilleri iple cekerim..
Ucaga binmeyi severim(dim).Artik Nailemreyle pek birsey anlayamiyorum..
Araba kullanmayi severim.Istanbul sahilde hiz yapmayi severdim cok..
Ev icin birseyler almayi,yenilikler yapmayi severim..Mesela banyo susleri,duvar panolari..Son olarak duvarlara bordur gectik.Cok guzel oldu..
Bazen yalniz kalmayi severim. Cit cikmadan kendi kendimle olmayi.
Annemle-babamin beni havaalaninda karsiladigi ani severim..O merakli-endiseli gozlerle, ha cikti cikacak diyen gozleri arayip da bulmayi severim.
Opmeyi severim..Ozellikle tabii ki oglumu.Ona sarilip uyumayi severim..
Tertip duzeni severim.Heryer derli toplu olsun isterim.Yoksa oturdugum yerde yorgun hissettirir daginiklik kendimi bana.Yamuk duran bir hali, yerinden kaymis sehpa ortusu..Surekli cekmece katlarim,buzdolabini yerletiririm en bastan..Terazi burcunun ozelliklerinden biri bu zaten..Esleri duzenli olan hanimlara hep imrenirim bu yuzden.Ismaille hic gecinemiyoruz bu konuda nitekim..
Ogrenciligi severim..Kendimi hala o yaslarda hissetmem bundan belki de..Ogrencilik yillarimi cok ozluyorum..Insanin hayatinin en delikanli yillaridir ogrencilik..
Sevmenin siniri yok ki. Insan sevgi uzerine yaratildigi icin belki de, kalbinde sevgi olmayan mahluk yoktur diye dusunuyorum..Sevmeyi seviyorum vel hasil...
Tesekkurler Emine..

2 comments:

gunlukcugum said...

BIRSEY DEGIL GUZELIM BENDE SEVINDIM OKURKEN))

ebru said...

Sevecen ablam benim...Ablalarin bitanesi beeeea:)yuzunden okunuyo zaten herseyi sevdigin,her daim guller aciyo,en azindan gordugum zamanlarda hep oyle..ilk gorusde insanin ici isiniyo,benim ole olmustu yani:)optum ikinizi de