Thursday, September 13, 2007




Minik Kusum bu aralara camdan bakmayi cok seviyor.Kedileri, sincaplari, arilari , bir de cim bicen su amcayi..Bu amcayi goreli beri gozlerimiz hep onu arar oldu.Dun de gelince baya bir sevindi bizimkisi.Merakla seyretti durdu nereye giderse..
Aksam eve 25 dk uzakliktaki PathMark a alisverise gittim.Sikliklar diaper kuponu geliyor ben de degerlendiriyorum.Geze geze girrik.Toplam 1.5 saat gecti disarda.Sonra biraz da nail emreyi yuruteyim diye ,eve gelince bebek arabamizi evin onune parkettik ve parka yuruduk.15 dakkalik yolu bana misin demedi yurudu valla.Ben de hergun nail emreyi boyle yurutup yormaya karar verdim.9:30 da devrildi cunku cocuk.
Ramazan geldi hosgeldi...Ramazana iyi baslamadik.Benim telefon saatim calmadigi icin sahura kalkamadik.Aksami nasil edecem bilmiyorum.Nail emreyi uzak tutmaya calisiyorum kendimden.Aksam bizim Turkler Ramazan cadiri hazirliyor oraya gidicez.Ve Ramazan boyunca devam edecek.Ne guzel dimi..Yemek derdi yok yanii.
Ramazan nedeniyle 2 gun resmi tatil..hafta sonu da girince 4 gun.Su amerikalilar da her firsati degerlendirip tatil yapiyorlar oh ne iyi valla.
simdilik bu kadar.Herkese guzel bir Ramazan gecirmelerini diliyor, evlerine hayirlar bereketler getirsin diyorum..

No comments: