Tuesday, September 25, 2007

Herkese selaaaam.Baya olmus yazmayali...Ramazan hic bu kadar yogun gecmedigi icin herhalde..Cok guzel bir Ramazan yasiyoruz.Bu sene daha iyi anladim ki Ramazan ayi aslinda cok da guzel bir sosyallesme imkani sunuyor insanlara.Oruc tutan tutmayan-inanan inanmayan herkese sofrasini sunuyor.Genellikle biz de Turk okulu Pionerr de geciriyoruz iftarlari.Herkesi bir arada gorup muhabbet etmek cok iyi geliyor..Hafta sonu ise arkadaslara davetliydik.Cumartesi gunu Nuray ablalarin yeni evini gormeye gittik.Baska arkadaslar da vardi.Iftarimizi yaptik.Kalabalik curcuna cok guzeldi.Yemekler harikaydi.Eve ise bayildim.Allah isteyen herkese versin insallah.
Nail emre ilk ciddi kazasini yasadi.Merdivenden dustu yavrucak.Merdivenleri cikabiliyor ama inmeye kalkinca baya bir korkuttu bizi.Ismail alt kattan firladi geldi ve butun bayanlarin takdirini topladi." Ne duyarli bir baba, bizimki duymaz bile " gibi sozler soylediler..Eve gelince ismaile soyledim azcik kabarsin diye ama pek boyle seylerden etkilenmez benim cool kocam...Pazar gunu okul muduru, tum okul ahalisini cagirdi ,oraya gittik.Merdiven cok ortada olmadigi icin Nail emre pek tesebbus etmedi bu sefer.Ancak iceriye spider man maskeli bir cocuk girinp de nail emreyle gozgoze gelince Nail bir onceki gunden daha dehset siddetli bir sekilde agladi.Akli cikacak sandim.Ve eve gelene kadar sakinlestiremedim.Tuhaf seylere karsi fobisi var ve bu beni cok rahatsiz ediyor.Anlayamiyorum..Cocuk dunyasi cok garip.Zavalli anlatamiyor ki ne dusunup de korktugunu...
Asagiya Nail Emrenin odasindan ufak detaylar yerlestiriyorum...Ben bu detaylari cok seviyorum..


Bu dah ufakliga aldigim son oyuncak.Playskool un urunlerini cok begeniyorum.Gordukce yeni biseyler aliyorum.Herseferinde bir daha almayacagim desem de...Cunku donup yuzune bakmiyor hicbirinin afacan..
Yazin evin onundeki parkta kurulan flea marketten aldigim vosvos..Hep benim boyle bir arabam olsun isterim.Calisirsam birgun burada mutlaka boyle bir araba alacagim kendime insallah..
Nail Emre dogmadan bir gun once annemle hazirladigimiz minik seker paketleri..


Bir arkadasimin Nail Emrenin sunnet mevludune gelirken getirdigi el yapimi bir porselen..Cok begeniyorum bu balikli tabagi..

No comments: