Friday, September 07, 2007

Bu poz Ertugrul Saglam icin:) Bizi kesfeder insallah..

Pazar gunu bize 30 mile uzaklikt aolan Hopatkong Golu ne gittik. Aysel ve ben diyette oldugumuz icin sabah tavuklu gobek salatasi yaptik. Uzum ,karpuz filan goturduk yanimizda.Bir de evvelki gece hashasli corek yapmistik.Onlari da koyduk sepete dustuk yollara.Zannettigimden daha kisa surdu yol.Guzel bir yerdi. Plaj kismi, balik tutma , o=piknik kismi ayrilmisti.Biz golun kiyisinda bir yere kilimi serip minik soframizi kurduk.. Gol suyu sicacikti.Nail Emreyi zaptedemedik ve saldik gole.Yere oturur oturmaz bir avuc kum yedi yaramaz.Ne bulsa agzina atiyor anlayamiyorum bu cocugu.Herkesin cocugu kesinlikle boyle degil gozlemledim..Donuste de gol yuruyusu onu cok yormus olacak ki resmen bayildi.

Hasili guzul bir haftasonuydu..







Gecen hafta sonu Syracuse den arkadasim Aysel bize geldi 3 gunlugune. Allahtan Ismailin isleri cok yogundu ve biz rahat rahat vakit gecirebildik birlikte.1. gun Aysel Manhattan a gitti.Benim gozum yemedi cocukla birlikte.Ondan once ayni gun biz bir arkadasi ziyaret ettik sabah kahvaltisinda.Sonra bir iki mall gezdik.Sonra Turkish restorantta yemek yedik.Nail emre Ayselin tabagindaki iskenderleri kacirip kacirip benim agzima koydu yavrucum.Kendisi de koca bir tabak tavuklu corba yedi.Ben rejimde oldugum icin nail emreden artanlarla yetindim.

Bu restorana en son gittigimizde nail emrecik henuz bebekti.Simdi artik cocuk donemine gecti.Orda bir cocugun bebegini elinden alip aglatti mesela.Akvaryum baliklarini seyretti.Ortalarda gezindi.Yemek yiyen musterilere saklabanlik yapti vs.Daha bebekligine doyamadan buyudu gitti oglum..




No comments: