Thursday, September 27, 2007


Nail Emrenin su aralar en cok yapmayi sevdigi sey, pencereden sincaplari izlemek...bacaklarima sarilip pencereyi isaret edince hemen yastigi pencereye dayayip oturtuyorum..Dakikalarca oturuyor orda.geleni geceni izliyor,arabalara bakiyor ,sincaplari gorunce sevincle el cirpiyor...
Masallah uykulari duzeldi.Istanbuldan geldikten sonra cok zorlandik yataga alismaya, ama simdi cok iyi.Hatta bu sabah uyanmis kendi kendine yataginda oyun oyunuyor sesler cikariyor.Ben de hic keyfimi bozmadim uykuma devam etmeye calistim.Uyuttuktan sonra mutlaka pencereyi acarim ki uyaninca disariyi seyredebilsin,basucuna suyunu,bazan birkac kraker ,yatagin icine de oyuncak koyarim..uyaninca hemen suyunu kana kana icer bizimki. Hatta Istanbuldayken o yerde, ben kanepede yatarken , uyaninca beni hic rahatsiz etmez oyle baucumda beklerdi canim yavrum.Bir sabah Funda iceri girip de " ay abla inan bu cocuk seni uyandurmaya kiyamiyor" diyince ben de farkettim.Sonraki sabahlar takip ettim hakikaten sabirla basucumda uyanmami bekleyen bir melegim varmis benim.Gozumun icine bakarken buldum hep melegimi..
Gelelim benim hayatima..
Okula basladim.Haftada iki gun.Bu hocayi cok begeniyordum zaten yine ona denk dustum..Biraz asilacagim bu sefer...Evaluation i alinca da isimle ilgili arastirmalara baslayacagiz artik.
Dun gece annem ve babami aradim.Cok guzel gunler geciriyorlar.Ve hep dua ediyorlarmis" Rabbim yavrulamiza da bu mubarek topraklari koklamayi nasib et" diye.Amin..4 gun sonra Medineye geciyorlarmis..Sesleri cok iyi geliyordu.Cok ozledim birden onlari...
Neyse bizimki kalkti sesini duydum...

2 comments:

Kuaybe said...

Hımm, annesini uyandırmaya kıyamayan bir melek demek.. Maşaallah diyelim önce, nazar değmesin..

Bir de şunu rica edelim.. Lütfen Nail Emre bize gelsin birgün ve Yusufcuğa da bu konuyla ilgili brifing versin :)) Kaç aylık bilmiyorum ama sanırım abimiz bizim.. Yusufcuk dinler abisinin sözünü :))

bielifmiktari said...

kuaybe merhaba
nail emre tmmuz dogumlu..Sanirim 2 ay var aralarinda.
Gercekten uyku ve yemek konusunda cok sansli oldugumu itiraf ediyorum bazen sukretmesem de..
yusufcuk da insallah bundan sonra nail emre gibi olur..Ne diyelim...