Monday, September 17, 2007








Birkac gundur merdiven cikmayi ve kamisla birseyler icmeyi ogrendi.ozellikle gazli iceceklere bayiliyor.Soda,fanta en favorileri.Geliba kamisla icmeyi seviyor.Kamisli training cup lardan alip sut vermeyi deneyecegim.Belki hosuna gider.



Nail emre artik insanlardan kacmiyor.Tam tersi onlara sokuluyor, sirinlikler yapiyor.Kisacasi izlenmekten hoslaniyor.Insanlar onunla ilgilensin istiyor.Daha bir sosyallesti gibi.Insallah boyle devam eder..


Istanbulumu ozledim...Gecen hafta pazar gunu Ramazan gelmeden biseyler yapalim dedik.Daha dogrusu ben dedim.Genelde ben bulur kesfederim, Ismail de goturur. Brooklyn deki Masal cafeye gidelim dedim.Deniz kenarinda cok guzel biryer oldugunu soyledi bir arkadasim.Hem deniz havasi soluklariz hem de kumpir yeriz..Sabah esimin arkadasina kahvaltiya gittik.Ordan da Brooklyne dogru yola ciktik.35 dk surdu.Cok uzak degilmis.Cok guzel sahiller var.Insanlar mayolariyla dolasiyor.Biraz Atakoye benzettim.yuksekbinalar var ve onu deniz.Oraya gidince kumpir yemekten vazgectik balik yemeye karar verdim.Bir guzel koca bir tabak hamsi yedim ben.Ismail de kilciksiz bir balik yedi.Yemekten sonra biraz yuruduk.Park suremiz doldugu icin fazla kalamadan ayrildik.

5 comments:

gunlukcugum said...

gelmissiniz demek elif.bende senden mail bekledim gelmeyince gorusemedik.kopru bana cok yakin hatta evimin manzarasi...
seni sevdigin seyler hakkinda sobeledim haberin ola..selam ve dua ile..

bielifmiktari said...

Merhaba, ben senin bloguna giremiyorum ama.herkse acik degil galiba.Ne yapmam lazim..

gunlukcugum said...

MERHABA ELIF .ONCEKI YORUMLARDA YAZMISTIM MAIL ADRESIME MAILINI GONDER SENI DAVET EDIYIM DIYE.ADRESIM EMINERKEK@HOTMAIL.COM SEVGILER..

Kuaybe said...

Merhaba..

Kısacık bir ziyarete geldim, daha sonra yine uğrayıp uzun uzun okuyacağım inşaallah..

Nail Emre'nin tam ısırmalık yanaklarına bayıldım.. Köprü de çok güzelmiş, hemen İstanbulu'umu hatırlattı bana :((

bielifmiktari said...

Kuaybe Merhaba
ben de sana yazmaya calisiyorum uzun zamandir ama olmuyor.Ben de cok zevkle okuyorum seni.Cok seker bi ailesiniz..Tanismayi cok isterim.Insallah birgun...