Tuesday, August 21, 2007

iste geldik burdayiz!


Uzuuunca bir aradan sonra tekrar yazmaya basladim..Nail Emre depresyonda..Hic vakit ayiramiyorum kendime..Istanbuldan donkukten sonra herseyden nefret eder oldu..Hicbisey istemiyor,yemek yemiyor,uyku uyumuyor,yataginda yatmiyor..Eski Nail Emremi geri istiyorum!!!

Gelelim donus yolculugumuza..Tam bir kabustu.Kimseye KLM havayollariyla (hele cocukluysa) ucmayi tavsiye etmiyorum.Ucaklar cok tuhaf.Hic rahat edemedim.Koridorlar dar vs.Nail Emre yolculuk boyu uyuyunca ustune, ben helak oldum.Gerci uyumasa da helak olacaktim da..Cok perisan olduk valla.Bir daha aktarmali ucus mu, asla!!

Neyse sagsalim evimize donduk. Encok Nailemre Ismaili gorunce ne tepki verecek diye merak ediyordum. Utandi sikildi ama hic yabancilamadi.

Simdi yeniden duzen kurmaya calisiyoruz. Cok zor uyuyor ve gece 3 kere uyaniyor.Uyanirsa bir daha yatagina yatmiyor. Okuyup ufluyorum ben de durmadan ama nafile.

Su yemek yerken uyuyan halleri artik mazide mi kaldi yoksa:(

No comments: