Wednesday, August 22, 2007

Armutlu gunleri


Nail emrem ishal oldugu icin denize sokamadim.Ama en azindan ayaklari islansin diye babam azcik islatti.Ertesi gun de beline kadar ben soktum.Basta cok urperdi ve korktu ama sonra accaip hosuna gitti.

Mehmetin Ceydaya aldigi simit.Pek bir konforluydu ama kullanmak nasip olmadi.Ben de mama sandalyesi olarak degerlendirdim..

balkon manzaramiz..

Funda ben ve Nailcik.Dikkat, ceyda aramizda pek yok cunku arabada oturmuyor..

Ertesi gun hava cok bozdu.Hicbisey yapamadik.Bir ruzgar cikti ki sorma..Sadece sahil gezintisi yapabildik.Ceydacik arabaya binmedigi icin Nail Emre surdu sefasini.

Fundalari beklerken annemle cevreyi gezmeye ciktik.Tabii o zamanlar Nail Emre arabaya koydugumuz gibi uyuyan bir melekti..Simdi o gunleri hasretle yad ediyorum..


eveeet yola ciktik bakalim.Nail emrem ilk kez feribota bindi tabi ama nerede oldugunun farkinda bile degildi.oylesine bakindi durdu etrafina..








No comments: