Friday, August 24, 2007

armutlu II...



Bircok seyin ilk denemesini Armutluda yasadik.Ilk cimlerde emekleme, ilk denize ayak degdirme, bir de bu oyuncaklara binme..Surat ifadesine dikkat.Bunu cok onemli bisey yaptigini dusundugu zaman takiniyor..


salincak keyfi..

Bahisler acildiiiii!!Simdi Ceyda onde gorunuyor ama ben Nail e oynuyorum:) Cunku birazdan ceyda oturup aglamaya baslayacak..

iste ciemnlerde hizini alamayan minik tay..Guneslenen ve walkman dinleye adamlarin yanina kaciyordu.Fotograflamak cok caiz olmadigindan resim cekmedim:)



Nail emreyi daha once cimenlere koydugumuzda cok korkmustu.Aslinda biraz huylu bir cocuk bir erkek cocuguna gore.Eline bisey bulasirsa onu hemen cikarmaya calisir.Yuzunde de tiksinc bir ifade olur.Agzinin kenarinda yemek kalmissa onu hemen siler.Bir de garip tiksinme huylari var.Hani kimisi seftaliye dokunamaz, kimisi limon erik lafindan kacar..Bizimki de patlak balon gordu mu taaa obur odalara kaciyor.Kesinlikle ellemeyi birak, bakamiyor bile.Cok enteresan geldi bana.Bu da bir huy olsa gerek. Bir de daha bebeklikten her bebegin ozel bir meraki olusmaya basliyor.Ceyda ve nail emre ayni yasta oldugu icin daha iyi gozlemleyebiliyorum.Mesela Ceyda dugmeli seylere merakli.Telefon tusu, elektrik supurkesinin dugmeleri,kumanda vs..Nail Emre de cevirmeli seylere merakli.Sise,kavanoz kapaklari, ocak dugmeleri, benim gormedigim seyleri goruyor.Bir oyuncaginda da cevirme kismi varmis mesela onu ben farkedemedim.Ama Nail Emrecik cok cabuk kesfetti.Insallah tornaci olacam diye tutturmaz bizimki buyuyunce..

No comments: