Wednesday, June 20, 2007

Istanbul ... Bekle bizi


Yine Istanbul yollari gorundu bize.Cok heyecanliyim.Bu sene tatil gibi tatil yapicaz.Funda, abim annemler ve biz hepberaber Armutludaki devremulke gidiyoruz.Insallah havalar bi azizilik yapmaz.

Nail EMrem yurudu yuruyecek.Yasina basmadan yurutmeye ugrasiyoruz.Bol bol antrenman yaptiriyoruz cocuga.

Babamiz hasta oldu ve hastaligi 3 le carptik.Simdi herkes hasta.Neyse ki Ucaga binene kadar duzelmis olmayi bekliyorum.

Dun NailEmreye cektirdigim fotoyu aldim.Icindeki guzel ama kiz resmi ortalatmamis.Bir daha orda cektirmem artik..

Yaz havasina girdik bile.Herkeste bir gevseklik bir mayisiklik. Bende de oyle.Alip elime bir sayfa okuyamiyorum.

Coook cici seyler aldim.Bissuru bebek ziyaretim olacak.Ozlem ve Ipek.Kizlarina cici kiyafetler aldim.Bayilacaklar.

Simdilik bu kadar.Donuste gorusmek uzere....

No comments: