Sunday, October 16, 2005

Yeni Ciciler















Bu gece canim cok kolye yapmak istedi.Saat gece yarisini gecti.Bir suru film seyrettim.Lifetime da Julia Robert serileri oynuyor.Runaway Bride, Pretty Women, Steel Mangolia, Erin Brokovich hepsi oynayacak iki gunde.Bir yandan film izledim bir yandan yeni kolyeler yaptim.Haftaya cumartesi craft show var.Oraya katiliyoruz.Biraz da bu yuzden fazla calisiyorum.Elimde fazla model olsun diye.Ismail de bana katolog hazirlayacakti ama renkli toner bitmis, o is de bekliyor.Neyse bakalim neler olacak bir hafta icinde...

2 comments:

Monarch said...

Elif ablacim.. resimlerin hepsi ayri ayri harika cikmis.. canada'yi resimlerle sevdirdin bana=) ayrica bu son pembe takima bayildimm. pembe olan herseye bayilirim ztn de:P ehmm
enn kisa zamandaa bekliyoruz tekrar..
kisses=)

bielifmiktari said...

canimcim begenmene sevindim.su vize isiniz hallolsa da siz de gelebilseniz cok istiyorum.Bugun filizle kulaklarini cinlattik.Yarin festivalim var bakalim herkes senin gibi begenecek mi takilarimi..Cok opuyorum..Sevgiler...