Tuesday, October 11, 2005

Toronto resimleri






























CN Tower...Dunyanin en yuksek kulesi... Ve kuleden birkac fotograf..

*************************************************************************************














Pazar gecesi iftardan sonra dondurma yemeye gidelim dedim.Leyla abla ve Ruveyda da Tim Hortons a gidelim dedi.Kanadanin en meshurlarindan biriymis.Tabii gitmemiz birisini bekledigimiz icin baya gecikti.Gece 11 den sonra ancak gidebildik oraya.Ben icecappucino ictim.Yaninda da cikolatali pay vardi ama cok tok oldugum icin yiyemedim.Icecappucino yu cok begendim ama..
*************************************************************************************















Leyla Abla'nin evinin manzarasi.Apartmanlar da bu sekilde..Yanimdaki yakisikli cocuk da
Leyla ablanin buyuk oglu Sedat...
**************************************************************************************















Kanada ya gecer gecmez olcu birimleri degisiyor.Mile ve pound birimlerine hala alisamadigim
icin, "km" yazisi gorunce cok sevindim. Giderken hava acilmaya basladi Derin bir ohhhh cektim...

No comments: