Wednesday, October 26, 2005

Bad Day





Merhabalar...Uzunca bir sure kendime gelemedigimi ve hayal kirikligimdan dolayi birsey yazmak istemedim.Cuma aksamindan cumartesi sabahina kadar beni heyecandan uyku tutmadi.Ayni ceyizimi hazirlar gibi hazirladim takilarimi.Ayri ayri posetler, sattiklarim icin hediye paketleri,cesit cesit susler pullar vs.Sabah kalktigimizda hava terrible di.Cok feci yagmur yagiyordu.Halbuki cuma ginu biz sicaktan pismistik ve harika bir gunes vardi.Cok moralim bozuldu.Bir de gittigimiz yer kucuk bir kasabaydi ve orada bir kadin hakkin rahmetine kavusmus, butun halk kilisedeymis.aksamin bilmem kacina kadar toren olmus.Bir tane bile musterim yoktu.Cok uzgunum:(
Ben boyle uzuldum diye canim Ayselcim beni surekli teselli etti durdu.Neyse iste boyle.Geriye bu resimler kaldi.Aysel betul ve ben.Bir de canim kocacim ve ben...
iste boyle.
Bundan sonra yaptiklarimin hepsini burada yayinlayacagim.Filizcim tavsiye etti.Arkadaslarina tavsiye edecekmis.Belki bana musteri cikar diye.Baklaim kismet.
Bu arada bugun iftarda bana Neslihan ve Filiz geldi.Ruveydacik senin de kulaklarini cinlattik.
Iste boyleeee.

No comments: