Wednesday, September 01, 2010

Bavole

unutmak istemedigim ve hergun aklima geldikce guldugum bu kelime ...Nail Emre nerdeyse her kelimeyi duzgun soyluyor..Oyle fazla kavram karmasasi da yasamadi..Mesela ben ve sen kelimesini hic karistirmadi..Hani diyelim ki ben nail emreye onunla ilgili birseyden bahsederken 'sen' diyorum ya..Cogu cocuk bunu kendisi de kendinden bahsederken 'sen' kelimesini kullanir..Ben cok merak ederdim karistiracak mi diye..Olmadi..Nerdeyse butun kelimeleri 3 yasindan beri dogru soyluyor..Gecen gun kuvete su doldurdum, icine de ucakta verdileri durbun seklindeki ucagi da aldi..onla oynadi filan..sonra cikti..koltukta otururken ucagin icinden sular akmis koltuga..Zavallim ben kizarim diye kostur kostur banyoya gitti..oglum nereye noldu dedim..Ama yuz ifadesi cok guzeldi..ciddi ciddi kendinden emin.."anne ucagin sulari akti ben de onu bavoleye koydum" "nereye koydun?" "bavoleye koydum ba-vo-le"
yuzune gulmedim ama acaip guldumn icimden.Simdi ne oldugunnu unutup ben soruyorum ikide bir..oglum ucagini nereye koymustun.."yaaaa bavoleye koymustum yaaaa"

Bir de durbun kelimesi hala duzelmedi..Oyuncakcida bana israrla durbuk istiyom ben..durbuk bakalim...Hay Allahim anlamiyorum bir turlu..Durbun hic gelmiyo ki aklima nerde gormustur diye..Sonra koca markette bir tane durbun varmis onu da kendisi buldu ve ogrenmis oldum durbukun ne oldugunu...korsan olacakmis onunla..

Yarin dr randevum var..dusun tasin dusun en sonunda bir turk dr varmis burda onu buldum..Ona gitmeye karar verdim..Insallah memnun kalirim..

Ruyamda dogum yaptim ve dogumdan once bir sebepten bayilmisim ve ayildigimda kucagimda bebek vardi..Aglamaya basladim..ben nerden bileyim bu cocuk benim mi..dogururken ayik degildim ki falan diye..sonra cinsiyetini merak edip bakiyorum popisine..Aaaaa kiz..Adi Banu olacak tamam mi diyorum...Aslinda banu ismi hosuma gider ama kiz olursa Bennu dusunuyordum..Ama simdi kiz olursa Banu olacak insallah..Ruyamda bile gordum vardir bir hikmeti...Erkek olursa artik onun icin de bir ruya beklemem gerekecek..

Allahim hayirlisi olsun insallah..Allah hic birimizi evlaltlarimizla imtihan etmesin...Hepsi hayirli evlatlar olsun insallah...
Amin..

2 comments:

ipek said...

bebek mi bekliyorsunuz yoksa eliiif?
kesin donusu dusunmenize sevindim. gelin yaa.

Anonymous said...

:) Oğlanın kendi dilinde konuşması ne tatlı dimi annesi ?