Tuesday, September 14, 2010

Adalet zamani

Gercekten Turkiye artik adil bir ulke olabilecek mi...biz degilsek de cocukalarimiz gorebilecek mi?Cok umut ediyorum ve gercekten umitliyim..Her ne olacaksa da artik degisecegi kesin..artik oteki denen kesim ve otekilestiriliren kesim de soz sahibi ve sesini duyurabilme ozgurlugue sahip olacak Turkiyede..Turkiyeden bu cok net gorulemeyebilir ama burdan cok net goruluyor..Ben umitliyim..Hersey cok guzle olacak..
Hala bu durumu icine sindiremeyen, utanmadan orda burda "Aziz Nesinin ruhu sad olsun ne hakliymis diyecek kadar " assagilik , kendini inkar eden bir kisim insanlar ne kadar zavalli olduklarini bir gorebilseler keske..Acaba memleketleri icin hangi hizmette ve fedakarlikta bulunmuslar..Birakin yurtdisindan oy kullanmak icin ulkesine gitmeyi , acaba yurticindeki tatilini bozup da vatandaslik gorevini yapmis mi bir tanesi..kim ne kadar duyarli acaba..buradan gunu birlik Turkiyeye giden cok insan taniyorum..Ben kendim gelirken kullandigim icin gerek kalmadi neyse ki...Vatan vatan diye inileyen bu zavalli grup ne kadar sorumlu acaba ulkesine karsi..
Hep gul uzatmak ,guller dermek deriz ya..Icimden bu insanlar icin hicbir iyi dilek yok..Kendilerinden baska , kendi gibilerden baskalarina soz hakki, hatta ellerinden gelse yasam hakki bile tanimayacak olan bu hasta dusunceli insanlara cok guzel bir cevap oldu Bu EVET..
Evet artik Turkiyemiz kimsenin tekelinde degil ve bundan sonra da olmayacak insallah..gumbur gumbur zeki, arastiran ,okuyan ve artik aptal olmayan bir nesil geliyor..Duyurulur..

No comments: