Wednesday, November 15, 2006

Nerde kalmistik..




Turkiyeden doneli felegim sasti diyebilirim.2 ay annemin yanimda kalisi, daha sonra nerdeyse 3 ay benim TR de kalisim, beni herseyden sogutmus.Geleli 15 gun oldu ve ben bugun kendimi bu eve ait hissetmeye basladim.Yemek bile yapamiyordum.Hala yogurt mayalama cabalarim bir netice vermedi.Yilmadim deniyorum..Bu arada geldigimizin ucuncu gunu Nail Emre hastalandi.Dr akcigerlerde cok az ses duyuyorum diyince baya bir endiselendik..Oksurugu bir turlu gecmek bilmedi.10 gunun sonunda bugun cok sukur iyi gibi gorunuyor.Az once uyuttum.Biraz utu yaptim, camasir attim..Hayat artik hep Nail Emrenin uykularina gore duzenlendi.Buna da alisacagiz bakalim..Nail Emre su aralar ona yeni aldigim vak vakla oynamayi cok seviyor.Dis mi cikaracak bilmiyorum ama acaip isiriyor vakvakin heryerini.Artik surekli oyuncak bakar oldum alisveris yaparken.Cok zevk aliyorum oglumuza biseyler alirken..Birazdan ilk kez disari cikacagim.Geldigimden beri hastalik yuzunden hic sosyallesemedik.Oglum ve ben ev gezmesine gidiyoruz..Haydi hoscakalin..

No comments: