Sunday, November 05, 2006

Bebek bollugu..






Annem benim yanima doguma geldiginde Fundanin bebegi Ceyda henuz 1 haftalikti.Nail Emreyle aralarinda 17 gun var.Abimin ogluda 7 aylik.Ucu bir araya gelince ev kres haline geliyordu. Yan yan bakan Ahmet Sedat.Cok aglak bir bebek ama hem gulup hem aglamayi ayni anda yapabilme kabiliyitine sahip.Misket gibi gozleri var. Dolunay gibi yuzu olan da Ceyda Melegimiz.Etraftaki tek muennes olur kendileri.Bu yuzden pek bir kiymetlidir. Bayram sabahi babamla sarilip bu resmi cektirdik.Bir daha bakalim ne zaman sarilabilecegim.8 ay sonra mi...Belki de 3 ay sonra kimbilir, onlar da bir surpriz yapabilirler bize.Bir de Edanuru unutmamak lazim.Bizim bi tanemiz o.Nail Emreyi uyutmaya calisirken Bayram sabahi cekildik.. Goruldugu gibi etraf bebekten gecilmiyor.Harika bir tatil gecirdim.Bir daha boylesi kismet olur mu bilmiyorum.Hem ramazan, hem bayram, hem cumbus, hepsi biraradaydi.Allah isteyen herkese de evlat nasib etsin...

2 comments:

Ebrus23 said...

yaaaaa ne 8 ayi abla ya.hani ocak'da gelcem demistin.beni teselli etmek icinmiydi yani...benim surpriz yapma sansim da yok 3 seneye kadar,senin gelmen lazim buraya:)bak gelmezsen yine sinifta biraktiririm kendimi:)saka saka.optum ikinizide.ocagi bekliyoruz ailecek(sizin ailedenim ya:))

bielifmiktari said...

insallah ebrucum..bakalim zamn ne gosterecek.bugun imkanim olsa gelirdim valla.yalnizliktan cildiracam cunku..