Saturday, April 15, 2006

Gurbette Kutlu Dogum...

Dun aksam NJ Performing Arts Center'da Kutlu Dogum Haftasini anmak uzere Ahmet Ozhanin konserini izlemeye gittik. Sema gosterisi esliginde cok guzel bir program oldu. Konser salonu Cok hos, kocaman bir salondu ve hinca hinc doldu.Aralarinda cok sayida amerikali dinleyici de vardi ve eminim onlar da mest oldular. Ben en cok konser bitimine dogru Ahmet Ozhan gurbet hakkinda bir konusma yapti ve pesine Huzunlu Gurbet adli parcayi okudugu an etkilendim. Kendimi tutamayip cok agladim..
Velhasili gercekten unutulmasi zor guzel bir gece gecirdim.Ve bir kere daha dinimle gurur duydum. Boylesine buyuk bir salonda once Kuran-i Kerim sonra Ezan-Serif ve ardindan da essiz guzellikteki muzigimizi farkli kulturlerle dinlemek bana cok buyuk bir haz verdi. Organize edenlerden Allah razi olsun..



No comments: