Wednesday, April 12, 2006

Cok guzel iki gun..
















Aslinda cok sikintilarla dolu bir hafta sonu gecirdim.Cuma aksami efelenip de yaptigim cok uzun bir yuruyusten sonra cumartesi sabah berbat bir sekilde uyandim.Ayklarim tutmuyor,midem bulaniyordu. Bir de ustune ishal oldum ve bu beni iyice halsiz birakti.Atesim yukselecek diye cok korktum ve doktoru aradim ilac alayim mi diye.Alabilirsin dedi. Ben de ates dusurucu aldim.Ama pazartesiye kadar bu halim devam etti.Simdi cok sukur biraz daha iyiyim.Ama bir daha oyle yorucu uzun yolculuklar yapmayacagim.Bazen hamile oldugumu unutuyorum nedense...
Cumartesi aksami hastaligima ragmen cok guzel bir davete gittik; hayirli bir is munasebetiyle..Esimin okuldan ogretmen arkadaslarindan birine Misirli bir ailenin kizini istemeye gittik. Biz erkek tarafi olarak 5 kisiydik..Kiz tarafi cok guzel hazirlik yapmisti ama benpek birsey yiyemedim tabii o halde.Kizimizin adi Nouran( Nuran).Cok tatli, ela gozlu, uzun boylu, narin bir kiz. Kucuk bir hediye paketi hazirlamistim ;icinde kendi yaptigim kirmizi bir kolye, arasina sabun koydugum kucuk bir lif,igne oyali yazma, patik, yine kendi yaptigim kenari dantelli el havlusu. Nouran okadar sevindi ki defalarca boynuma sarildi..
Aile cok hos ve sicak karsiladi bizi.Cok hos sohbetler gecti aramizda.Hatta kizin anneannesinin dedesini Turk oldugunu ogrendik bu arada. Turkleri cok seviyorlar ve damat adayinin sansi o yuzden yuksek.Allah hayirli etsin ne diyelim ben cok mutlu oldum onlar adina.

Dir diger guzel gun de dun yasadik.Peygamber efendimizin dogumu munasabetiyle her hafta sali gunleri toplandigimiz ozbekistan asilli ablalarima bir surpriz program hazirladik.Guller ve buyukce bir pasta ayarladik o gunun sabahi.Ve cok guzel bir gece gecirdik...Pastanin ve gullerini resmini de ekliyorum..

Velhasili bahar geldi ve hayat cok hizli bir sekilde devam ediyor.Bebegim beni cok kuvvetlice tekmeliyor.Artik 27 haftalik.Butun bu kosusturmacalar icinde hergun ona biraz daha cok yaklasiyorum.Ve gunlerimin hepsi ona kavusacagim gunu saymakla geciyor...

No comments: