Thursday, August 26, 2010

Selamlar herkese..sizlere kucak kucak sevgi getirdim..Herkesin mubarek ramazan ayini tebrik ediyorum..Allah bir cirpida bayrama kavustursun insallah..
Dolu dolu gecen bir yaz sonrasi tekrar Amerikadaki sakin hayata donmenin sokunu yasiyoruz ve alismaya calisiyoruz..Hayatimin en zorlu yolculugunu yapip cok sukur evimize kavustum..En azindan sag salim ve bagaj kaybi olmadan ulastik evimize..Cok dolu ve yogun bir o kadar eglenceli tatil gecirdik ilk kez bu yaz../herseyden once Ailece beraber olabildik az da olsa.Fundalarla beraber kisa bir tatil organize edip 5 gun Cesmeye gittik.cocuklar cok eglendi..Onlar mutlu olunca bizler de mutlu olduk..Nail Emrem 4 yasini doldurdu artik abi olma yolunda..5 ay sonra da abi olacak insallah..
Evet bir bebis daha geliyor..Biraz surpriz olsa da iyi oldu yoksa olacagi yoktu..Ben yine de kendimi ikinci bir cocuga ruhen hazirlamis degilim..Herhalde haftaya dr a gidip cinsiyetini ogrenince daha hazir hissedicem..Nail emre cok mutlu..Zaten hep istiyordu tabii ama cocuk milletine guvenip cocuk yapanlardan degilim..Onlar hep ister ,sonra da aldigin yere gotur ver derler..Ama nerdeyse 5 yasinda olacak ve biraz daha isim kolay olur diye dusunuyorum..
18 haftam bitti ve hala hic bir belirti yok..Ne bir bulanti ne bir rahatsizlik..kilo almadim..Uyku disinda bir degisiklik olmadi genel anlamda..O yuzden tatilde aquadan bile kaydim..
Herneyse..Ramazan hizla gecti onu bile anlamadim..Hergun tutmadim oruc, zira gunler cok uzun ve benim plesentamda su bitme durumu oldu nailemre de..biraz ondan da korktugum icin hergun oruc tutmadim..ama yine de gayet rahat gecti diyebilirim..
simdilik bu kadar olsun..en azindan yasiyoruz ve donduk bunu haber vereyim istedim..Herkese mutlu gunler...

















1 comment:

gunlukcugum said...

bebis hayirli olsun!rahat kolay bir hamilelik gecirirsin insallah.nail emrede seker bir abi olur insallah...