Wednesday, April 14, 2010

Mmmm Mmmm Mmm..Harika bir salata..Yesil mercimek sevmeyenlere siddetle onerilir..bu aralar ben de burda cok yapmaya basladim..Once bilmeyen arkadaslara cooking class ta yaptim..herkes cok begendi..sonrasin bir hafta icinde iki kere daha yaptim..Ogun temegi olarak yedim ismail de yoktu hazir..uzun uzun yemek yapmamak icin..Cok faydali bir salata..Ben icinde kuskus ya da arpa sehriye kullandim..Nasil yapildigina gelince:
Yesil mercimekleri iyice siyah suyu gecinceye kadar yikayip hasladim..Baska bir yerde ayni miktarda kuskusu hasladim..Onlar haslanirken yarim kuru sogan ve bir rendelenmis havucu kavurdum az bir yaga.mercimegi hasladiktan sonra da bir kere soguk sudan gecirdim..sonra hepsini birbirine karistirdim..icine de ne kadar yesillik varda..maydonoz yesil sogan ve bol dere otu koydum..biraz nane sumak ve kirmizi biberle tatlandirip en son limon ve tuzunu ekledim..

Atisa hazir..Yeni picamalara dikkat.Yeni bir Ben 10 takimi..Annem gonderdi..Onlari giyince daha guzel oynuyormus..



veeeeee baskeeeet..Kucuk hidom benim..




Mutluyuz basket attik



Ariel &Nailemre


Yaz geliyor yuppiii..Yazlikar cikti yavas yavas...


Mutluluk...







..

No comments: