Monday, March 29, 2010

terrible 4!!!

Nail Emrenin erken erkenligi gec basladi..Tuhaf bir cumle mi oldu..Yani milletinki 2 yasinda baslayip bu yazslarda biterken ,bizimki daha yeni basladi..Oysa nasil guzel mutlu mutlu geciniyorduk..Heran ,hersey icin kapris yapiyor ve eve aglamadan girdigi bir an yok..surekli odasina kacip' ben odama gidoooorum' diyip kapi carpmalar,kitlemeler, aglama krizleri gercekten zorluyor beni..Nailemre hep uysal naif bir cocuk oldu..Simdi de tam tersi bir surec geciriyor..Onunla birlikte de ben tabii ki..Babamiz 10 gunlugune Turkiyeye gidiyor..ben ne yapicam hic dusunmek bile istemiyorum..7 saatlik yolu gozum kesse Nj ye gidicem ama ya lastik patlar bir ariza olur diye guvenemiyorum..Yani buralardayiz..Nasil gecicek hicbir fikrim yok ama kolay olmayacagi kesin..Ismail dondugunde beni biraz deli bulabilir...
HAvalar cok tuhaf..Surekli yagmur sezonu basladi..ama yine kardan ve soguktan iyidir.Nj de bir cok yeri sel bile basmis hayret ettim..Burasi daha emniyetli o tip hususlarda..
Arabanin registeri icin tamire verdik..500$ cik bayildik..simdi registera goturucem..cok zahmetliymis bu isler ve hep ters gitti nedense..TR ye gitmeden satmayi dusunuyorum bu arabayi..donunce biraz daha kucuk yeni bir araba alicaz insallah..
fotograf makinemin memory karti bozuldu..bir suredir foto cekemiyorum..en kisa zamandan guzel resimlerle burdayiz insallah..
hoscakalin..

No comments: