Friday, October 02, 2009

Bu sene kendimi nedense daha bir hamarat olma yolunda hissediyorum..Artik anneme bile tarif vermeye basladiysam,bu bunun bir isareti olmali degil mi..

Tarhanami yaptim, domateslerimi konserve yaptim, asma yapraklarimi topladim salamura yaptim, ekmek yapimina evde basladim, artik disardan ekmek almiyoruz..Aslinda hamaratlik Buffaloya tasinmakla birlikte artti..

Evde duzemimi oturttum...hersey yerli yerinde..Pek dagilmiyor ve en guzeli de pislenmiyor..bunun en onemli sebebi de evin hali kapli olusu..Basindan bero haliflex olayini hic sevmem..Hep parke olsun istedim simdiye kadar.Nj de oyleydi de ama Amerikada evler cok eski oldugu icin tozu dumani bitmiyor..Ben kucukken ara mahallelerde otururken bile evimiz burdaki kadar toz olmazdi..Resmen tozun yagdigini goruyorum gun boyu..Hal boyle olunca parke evleri de sil sil sonu yok..bir de bel fitigi eklenince yer silmek cok kulfet haline geldi..sagliksiz magliksiz ama hali buyuk rahatlik vesselam..

Eeee tabi hali olunca da ustten bir supur gec olmaz..Uzun zamandir almayi dusundugum, arkadaslardan odunc alarak idare ettigim hali yikama makinesini aldim..Bissell Proheat 2X..

Harika birsey..herkese tavsiye ederim..Ozellikle evi hali hapli olanlara..Ustelik normal fiyatinin 90dolar altinda bulunca atladim tabii hemen ve hic dusunmeden aldim..Ve de cok memnunum..Artik hic ev supurmuyorum.Haftada bir yikiyorum o kadar..



Gelelim Nail emreyle neler yapiyoruz..Ismail namaz surelerini yuklemisti bilgisayara..Talimli sekilde bir adam bir cocuk pespese okuyorlar..surekli onu dinletiyorduk ve butun surelerin birkac ayeti aklinda yer etmis nail emrenin...Cok faydasini gordugumuzu simdi daha iyi idrak ettim..ezerlemesi kesinlikle daha kolay olacak bu sekilde, cunku kulagi dolmus oluyor..



Uykular cok fena..surekli duzenimiz degistigi icin hala bensiz uyumuyor..Ben yanina ya da odasinda yere yatiyorum o sekilde uyuyor ve dalana kadar defalarca beni kontrok ediyor" gitmedin dimi anne, salona gitme tamam mi ben cok korkuyom" "ben sana sariliyorum ki seni kotu adamlar kacirmasin diye" gibi seyler soyleye soyleye uykuya daliyor..En fazla 3 saat sonra kalkip yatak odasina geliyor gecenin 1-2 si gibi...bas bas bagiriyor' Hani sen gitmicektin niye biraktin beni" diye..Butun gecem yatak odasi ve nail arasi mekik dokuyarak geciyor..Bebekken daha rahattim buyudukce bana duskunlugu artiyor...El ele goz goze diz dize yasiyip gidiyorum oglumla..

No comments: