Tuesday, November 04, 2008

yine hastaneye geldik..yatis verdiler bu sefer.dun sabah saatlerinde geldik ve hala burdayiz..ama bu sefer gecen seferkine gore daha iyi durumu.Gece hic kusmadi..Sabah da baya biseyler yedi..bu sefer kimse koridorda gezmemize ses cikarmadi..Oyun odasindan kocaman bir araba aldik koridorda onunla gezdik, hatta ayrilmak istemeyince odamiza getirdik..Simdi cok mutlu.Ogrenci hemsire geldi minciklamakla mesgul nailemreyi..
kan degerleri normale cikti..susuzluk seviyesi dun geldigimizde cok duzukmus suan iyi..diski testinin sonucu 3 gun sonra cikar.rota mi emin degilim.Degisik bir virus galiba.
bu arada bende de basladi..evvekli geceden beri ben de ishalim ve cok mide bulantim var.bugun daha iyiyim.Ben daha cabuk atlatacagim insallah..
Her yerde salgin var.bize yatis verdiklerinde odaya bir turlu cikamadik cunku her yer full.bir odayi bekledik bosalsin diye..
Gece nailemreyle birlikte yattik.Bir ara kolunda serumla yataktan inmis biryerlere gitmeye calisiyor..Iyi ki uyanip gordum..Bu sefer daha kapidan girer girmez eve gidelim diye tutturdu..Hatirladi herhalde ortami..
Bir kac kelime ingilizce ogrettik..Hi, bye, fine, how are you...Hemsiler igne yaptiktan sonra gideceklerini anlayinca aglaya aglaya byeeee diye bagiriyor arkalarindan..
Simdilik hastane gunlugumuz bu kadar..Bu gece cikmayi umuyorum..Herkese saglikli gunler..

4 comments:

gunlukcugum said...

COK GECMIS OLSUN ELIF,HER YIL AMERIKADA BU SALGIN OLUYOR HER YILDA KONUK EDIYORUZ BIZDE(DUNDEN BERI BENDEDE VAR (INSALLAH RANA ESLEME VE ESIME GECMEZ DIYE DUA EDIYORUM.BANA YOGURTLU NISASTA IYI GELDI.KARIN UGULTULARI ICINDE KURU KAHVENIN ICINDE SEKER KOYUP YEDIM IYI GELDI .ERKENDEN ATLATIRIZ INSALLAH!

bielifmiktari said...

insallah canim.Ben de cok hafif atlattim ama esim ve nail emre uzun gecirdi.Nail emre ustune bir de agir gecirdi..Allah beterinden saklasin..

EHA said...

inşallah kısa zamanda saglıgınıza kavuşursunuz çok geçmiş olsun.

OZY- said...

Çok pis bir hastalık, kızım da 2 kez yakalandı, üstelik aşısını da yaptırmıştık.Nailcik de kızım da inşallah bir daha yakalanmaz bu gıcık virüse.
Size de çok geçmiş olsun, öpüyorum.