Tuesday, June 10, 2008











Bu hafta sonu cok ama cok zor gecti. Cumartesi sabahi uyandigimizda ev gayet normaldi. Ta ki Nailemreyi balkona cikarana kadar.Balkon kapisini acmamla yuzumuze alev sicaginin vurmasi bir oldu. eve tasindigimizdan berii tv almadigimiz icin haberlerden de haberimiz yok.. Meger col sicagi gelmiz bizim buralara ve 3 gun surecekmis.. Oglene dogru hava sicakligi artti.Evdeki klimalar yetersiz kaldi..ikisi birden haril haril calistigi halde ev 30 dereceden asagiya dusmedi.. ilk gun Nail Emreyi yikadim bir guzel..Sonra uyudu.Uyandiginda cok fazla atesi vardi.Once onemsemedim, sicaktan boyle hissediyorum herhalde diye.Sonra kendi atesimi olctum..Nail emre 39 a vurmus ben 37 deyim.Demek ki birsey var dedim..ama ne oldu anlamiyorum ki.buyuk ihtimalle sicak-soguk hava gelgitinden oldu..Aksama dogru baya kotuledi..ilac ve fitil bir turlu dusurmedi atesini ve iki gun boyunca bu sekilde devam etti.Zavallicigi gecenin korunde kaldirip dus aldirmak zorunda kaldim..Dunden beri iyi cok sukur..Oyle cok is var ki biriken..Az once dunyanin alisverisini yaptim geldim.Sali gunu ucacagimizi sanarken havayolu sirketi aradi bugun hatirlatmak icin pazartesi ucacagimizi ogrendim..Simdi hangi bir isi yetistiricem diye dusunuyorum.utu yapmamamaya karar verdim nasilsa bavulda tekrar kirisacak.Sadece camasir yikayip evi elden gecirecegim..

1 comment:

Kuaybe said...

Hoşgeldiniz Elifcim :))