Thursday, April 24, 2008

Offff yine ne cok zaman olmus yazmayali...Ama bahar geldi, faaliyetler artti, addaa gitmeler basladi, piknik sezonunu da actik.Yetisemiyorum napayim..Bugun bile bir arkadasima gittim.Eve perisan dondum..Nailemrenin pesinden kosmak degil beni yoran, zaten kosmuyorum da artik.Ama gozumu uzerinde gezdirirken yoruluyorum.Nitekim bir an basimi cevirince merdivenden dustu...Bir kucak dolusu gozyasi doktu.Onceleri kuru kuru aglardi.Sadece bir zirilti olarak cevreye rahatsizlik verirdi.Simdi ise hem cok bagiriyor hem de ciddi ciddi gozyasi dokuyor nazli oglum.. Bir suru azman oglan cocugu icinde urkek bir kus gibi kalakalinca,gelennvuruyo giden vuruyo bizimkine.Bizimki de basiyo yaygarayi. Napsin elinden o geliyo kusumun..
Dun 23 Nisn senliklerine gittik Pionerr in bahcesine..Tabi ben yine goz gezdirmece uzaktan uzaktan.Sicagin altinda pistim, resmen basima gunes gecti.Bir taraftan da ucak biletleri icin telefon trafigi...Perisan oldum valla..Nail Emre bu arada milletin popcornuna el atmis bi guzel indirmis mideye..Cocuk olmak ne guzel..Ayip, gunah nedir bilmiyor,izin istemeyi bilmiyor..Cani ne istiyorsa direk gidip daliyor ortama..Ogrenciler cok gulduler ama o hic orali bile olmadan misirlari yuvarladi..
16 Haziranda Istanbula ucuyoruz.Daha sogumadan tekrar gidiyorum ne guzel...2 aydan az zaman kaldi. 31 Temmuzda donuyoruz kismetse..
Resimler daha sonra cok usendim simdi..Hoscakalin..

4 comments:

Seda said...

Merhaba Elif Hanım,
Öncelikle Size Elif abla diyebilir miyim kabalık olmazsa tahminim benden büyüksünüz ben 24 yaşındayım..yazılarınızı resimlerini okudum ve takılarınız hayranı oldum..ama benim asıl bilgi almak istediğim konu amerikada yaşam ve bir türk kızı olarak orda bir hayat kurmak..yazılarınızda buram buram özlem kokuyor ve benimde en çok düşündüğüm konu bu ailemden nasıl ayrılcam...Elif ablacım şuan nişanlıyım ve kısmetse yaza evlenip new jersey yada mew york ta yaşayacağız yerimiz netleşmedi...nette bu kelimeleri yazım aramalar yapıyorum gerçek yaşam hikayeleri sizinkinide bu vesile ile buldum..nedense çok yakın hissettim kendimi..ve yüzlerce sorum var orda yaşama ile ilgili size ve sizin gibi hanımefendi türk eşlere...inşallah oraya geldiğimde sizlerle tanışma fırsayı yakalarım..yorumlarınızı beklicem..Selam ve dua ile... Seda Aslan

bielifmiktari said...

merhaba sesacigim.Tabii ki abla diyebilirsin..Biz Newjersey de yasiyoruz..Burasi kucuk bir turkiye diyebilirim.Hatta oyle ki gruplasmaalr bile var..giresunlular,karacaylilar,eskisehirliler ozbekler..
esin ne is yapiyor, ne sebeple geliyorsunuz?
mail adresimi vereyim uzun uzun yazabilirsin..
sevgiler..
acielif76@yahoo.com

OZY said...

Elifciim çok sevindim yakında gelecek olmanıza,ama biz İstanbul'da yokuz:( Siz Angara'ya gelin;) Tabii biz de ilk fırsatta geliriz İstanbul'a inşallah

Kuaybe said...

Döndüğünüzü biliyordum, bakalım ne yapmışlar diye uğrayayıom dedim, aa, yine gitme planları var, ne güzel :))

Mutfağının manzarasına bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim Elifcim.. Ben de çok isterdi,m öyle bir manzaramın olmasını.. Hatta evimin denize bakmasını falan da isterdim ama bu uzun bir post konusu zaten, buraya yazmayayım şimdi :)

Ozy gibi ben de sizi Ankara'ya bekleyenlerdenim..