Friday, March 28, 2008

Nail Emre uyuyor ama eli kulaginda..Birazdan misafirlerim gelecek caya..Biraz gecikeceklermis ben de bir iki bisey yazayim dedim.. Sabah 7 de hortladi bizimki neyse ki vakitli uyudu da biseyler hazirlayabildim..
Gelelim Istanbul yolculuguna...Oraya gittigimin ertesi gunu beklenen kar yagisi oldu ve 3 gun evde kapali kaldik.Gerci ben zaten yatmaya ve eve kapanmaya gittigim icin hicbir sakincasi yoktu.Abimler de bizde mahzur kaldi ve boylece Ahmet Sedat ve benim kuzu biraz kaynastilar.2 gun sonra funda da gelince kadro tamamlanmis oldu.Ceyda-Ahmet ve Nail costular evde..Cok iyi geldi benim ogluma bu seyehat.Cunku icinde biseyler varmis da cikamiyormus yalnizliktan sanki.Bir costu pir costu.Masallah ogluma.
15 yildir gorusmedigim ortaokula arkadasim beni Facebookta bulunca ve evi de ayni sitede olunca hemen bir bulusma organize ettik.Inci,Betul, Esra ve ben Dilek pastanesinde bulustuk.Ben Cok hastalandigim ve ignelerle iyilesmeye calistigim icin fazla kalamadim ama cok mutlu oldum.Esra bizimle ilgili bir suru ani tutmus aklinda onlari anlatti.Yillar oncesine gittik..
Adapazarina da gittik tabii ki.2 gun de orda kaldik. Bizimkiler iyice kaynasti.Ceyda biraz ablalik yapma hevesiyle girtlakliyor cocuklari farkinda olmadan..Bizimki de var gucuyle kacmaya calisiyor, sonra bakiyor ki kac kac sonu yok en sonunda teslim oluyor. Ne icirse iciyor, ne yedirse yiyor zavalli.Koca bir legen misiri yedirdi zavallima..Sakarya donusu Kartepeye ciktik.Ama hasta olusumuz ve siddetli ruzgar nedeniyle fazla kalamadan indik.Yaza insallah...
Kavusma ani..
Donerken ucakta..

Anneanne-dedeyle son poz..


Dedeyle is basinda..


Ozdilek tesislerinde alisveris arabasinda.Cok ise yariyormus gercekten..


Kartepe..

Ceydayla misir yeme yarisi..Ceyda butun haklarini Nailemreye zorla yedirdi..


Istinye'de bir tekne.Balik yedik..Nail emre 1.5 porsiyon hamsi yedi..Pahali bri yemek oldu cunku gozumuzun onunde arabayi cektiler..Cumbur cemaat arabanin pesine dustuk.Nail Emre ilk kez o gun bindi..

Istainye park..

Giderken cok guzel uyudu.Hatta cikarken hostesler tek tek optu Nail Emreyi, kimseye rahatsizlik vermedigi icin..







1 comment:

уαѕємin... said...

cnaım mısrı çekti valla mısırları ve oğluşun yediğini duyunca ne güzel uyumuş oyle maaşalalh 41 kere

sevgilerr