Tuesday, September 12, 2006

Memleket havaları...

geleli neredeyse 20 gun oldu ve ben ancak vakit bulabildim birseyler yazmaya.Gecen gece Ebruyla konusurken o da söyledi.'elif abla hiç bişey yazmamışsın' diye.Yazmadım değil yazamadım acıkcası. Gelelim son 20 gunde neler olduguna.
Tr ye gelmeden 5 gün öncesinden hergün annemle alışveris yaptık.Artık alışveris yapmaktan nefret eder hale geldim.Birsürü slikon yemek servis takımı aldık.Saga sola vermek için.
son gün de valizleri hazırladık ve yola çıktık bir tane van kiralayıp.5 büyük valiz,1 el bagajı, bir laptop cantası,Nail emrenin arabası ve carseat i.Tam bir göç gibiydik.Ucakta son kontrolden gecerken baya bir zorlandık cünkü elimizde 3 tane laptop vardı.Neyse ucaga son 3 dakkada yetistik. Nail emre bu arada viyak viyak ağlıyordu.Dedim eyvah yandık, yol boyu ağlayacak bu cocuk şimdi.Ama tam tersi olup yol boyunca hiç ama hiç uyanmadan uyudu.emzirmek için yanıma alıp geri yatırıyordum ve o gürültüde hiç keyfini bozmadan horul horul uyudu benim akıllı oglum. Bu arada ucaklar daha bir hızlanmıs 9 saate vardık Tr ye.Bu da güzel bir sürpriz oldu bize. İndiğimizde herkesin turkce konusması cok garip geldi.2 yıldır public mekanlarda Türkce konusuldugunu duyamadıgım için yabancıladım biraz bu olayı.Bir özbek abla anlatmıstı 7 sen sonra tr ye gelişini o da şaşıp şaşıp bak bu da türkce kousyor, aaaa bak bu da diye tepki veriyormus.İnsanın vatanına yabancılasması acı birsey tabii.Herneyse babam ,abim ,müberra abla ve Edoşum bizi bekliyorlardı.Annemle iddiya girmistik.Babam acaba önce kime sarılacak diye.Nail emreye mi ,bana mı yoksa sana mı diye.annem hiçbirine fırsat vermeden kostu gitti babama sarıldı.Sanki 2 yıldır görmeyen oymuş gibi.Pek umduğum kavusma anını yakalayamadım malesef.Abimle sarıldık kucaklastık.Herkes emrenın etrafına üşüştü.Babam her zamanki gibi nasıl gidecez, valizleri hangi arabaya koyalım gibi seylerin organizesini yapmaya basladı.
Babamı accaip zayıflamıs gördüm ve şok oldum.25 kılo kadar vermiş ve cok da güzel olmus.hayat sitili değişmis.Beni de bu kılolarla görünce bana epey bir acıdı desem yeridir.Benim o çiroz kızıma ne olmus diye geçirmiştir içinden.
Hemen ertesi gün LCW ye gidip bana bir dünya kıyafet aldık.Çünkü NJ den hiçbişey alamamıştım.Bir de biraz daha zayıflamayı beklıyordum.Gerçi hala beklemekteyim..
Şimdi de Adapazarına geldik.Mehmet köye gitti.Funda yalnız.Biz de çoluk cocuk geldik buraya.Fundanın kızı ceyda da acaip şeker bişey.Günler böyle geçiyor.İsmail de haftaya aramızda olacak.Oğlusunu çok özlemis babası.Zaten doğdu doğalı topu topu 20 gun görebildi cocugu.O da gelırse takım tamamlanmıs olacak insallah.Şimdilik haberler bunlar.Yazmaya calısacağım yine..

No comments: