Thursday, June 29, 2006

Hayat Devam Ediyor-Hosgeldin Bebek


Kendi bunalimlarimla, uzuntulerimle biraradayken, dun Fundanin doguma girdigini ogrendim.Hemen pesine 15 dk. sonra aradigimda ise bebeginin sesini duydum.Cok sukur sag salim kurtuldu ikisi de.3600 gr ve 51 cm. tombilik bir kizimiz oldu.Simdi dusunuyorum da bekledigim ne cok sey var.Hayat surekli devam ediyor.Pespese de geliveriyor beklediklerin...Fundanin bebegini bekliyorduk geldi cok sukur.Simdi Ismail i bekliyorum.Sonra annemi, sonra bizim bebegimizi, sonra Turkiyeye sevdiklerime kavusmayi...Hep gun sayarak geciriyorum gunlerimi.
Aysel geldi Sali gunu. Dun aksam beraber Istikbal mobilyanin sahibinin evine gittik.Kuran okumaya, hayirli olsuna.Yani pek ev denemez aslinda,malikane desek daha uygun.Cok guzel harika bir evdi.Gule gule otursunlar insallah.
Yarin dr.randevum var.Ayselle birlikte gidicez.Pazartesi de us ye giricem.Bakalim benimki kac kilo olacak.Pazar gunune kadar dogurmamak icin dua ediyorum.

Not: Fotograftaki tarih yanlis.28-06-06 olmaliydi..

2 comments:

Ebrus23 said...

benim de gecem gündüzüm birbirine girdi yaaaw:)haber geldi gelecek heyecanıyla karnımdaki ağrılar da cabası..neyse,çok şükür artık aramızda....ve bebeği beklerken sürekli dinlediğim bi şarkı vardı,şöyle;

biliyorum sen bir meleksin
bana yardım için gönderildin

biliyorum sen bir meleksin
zor günlerimde çıkageldin

yüzümü güldürdün
başımı döndürdün
acımı dindirdin
yolumdan çevirdin

eğlendirdin,sakinleştirdin,
ehlileştirdin
ve daha bir sürü şey

canım mısın sen
benim misin
her şeyim misin sen
HOŞGELDİN melek
sefalar getirdin..

Filiz said...

Sevgili Elifcigim,

Allah anali-babali buyutsun.. Darisi basina.. Allah kurtarsin insallah .. Kendine iyi bak ve en kisa zamanda gorusmek uzere.. Bu arada annende gelmistir.. Gozun aydin..
Syracuse den sevgilerle