Friday, October 07, 2005

Thousand Islands

Hava o kadar guzeldi ki hic bulutlari boyle guzel gormemistim. Boyle guzel bir gunu kacirmamak icin bize cok yakin bir yer olan bu guzel mekani gecenlerde gezebilme imkanimiz oldu.Onceleri nasil yani diye soruyordum kendime.Sonra ogrendim ki bazi zenginlerin kendilerine ait kucuk adalari olan Kanada veAmerika arasinda genis nehrin icine yayilmis kucuk adalardan meydana gelen bir yer burasi. Botlar sizi alip adalarin icinde gezdiriyor. Gerci orada yasayan insanlar icin bence pek de hos olmayan bir
durum.Cunku vapur sizi gezdiriyor bir yandan da mikrofonla konusarak rehberlik yapiyor.Evlerin cok yakinindan geciyor.Ada sahipleriyle gozgoze geliyorsunuz.Gerci onlar artik bu durumu cok yadirgamiyorlar ama biraz nahos bir durum gibi geldi bana.Birkac resim ekliyorum bu sayfaya, gozunuzde canlanmasi icin..

No comments: