Tuesday, August 09, 2011

canlarim..

Istanbula doneli 2 ay oldu..Hersey oyle hizla akip gidiyor ki yakalamak mumkun degil..Halimden yine de cok memnunum..Babamin da yardimiyla bir ev sahibi oldu cok sukur..Hem de annemin 3 bina ilerisinde..Artik kismet olursa ilerde orda oturucaz..Simdilik ismail gelene kadar annemlerdeyiz..Annem babam cocuklara cok alisti..artik onlar olmadan yasayamazlar herhalde..Hele Banu bambaska birsey..Surekli gulen civildayan bir yuz..heran mutluluk saciyor etrafina..Benim kis gunesim, yasama sevincim o..Nail buyuyor..yaz okuluna gitti iyi oldu onun icin..Ben de calismaya basliyorum..cok mutluyum ..eski meslegime donebildigim icin..
hayat neler cikarir bilemiyorum karsimiza ama hep iyisini diliyorum bundan sonra..Ramazani burda yasamak , sevdiklerimle saglikla beraber olmak herseye deger..



1 comment:

Deli Anne said...

Maşallah ikisine de :)